KESEMPURNAAN KESIHATAN DALAM KEHIDUPAN

DETIK PERMULAAN GAYA HIDUP SIHAT , BERKUALITI DAN SEMPURNA

KAJIAN PARA SAINTIS SEAWAL 40 TAHUN DAHULU TELAH MEMBUKTIKAN BAHAWA Cellfood BERKESAN KEPADA SEMUA JENIS PENYAKIT.



Cellfood® adalah satu Produk OKSIGEN, mineral koloid, enzim dan penyahtoksikan yang terbaik. Keberkesanan dan kemudahannya menjadikan Cellfood® pilihan paling semula jadi sebagai asas khasiat tambahan. Dengan oksigen yang cukup serta pH badan dan khasiat yang seimbang, kita dapat kembalikan tenaga dan kesihatan badan.
INSYAALAH DENGAN CELLFOOD DAPAT MEMBANTU KITA MELAWAN DAN MENCEGAH PENYAKIT-PENYAKIT SEPERTI BERIKUT:
DEMAM DENGGI, DEMAM CHIKUNGKUYA, KENCING MANIS, DARAH TINGGI & RENDAH, STROK, KANSER, ULSER, MIGRAIN, RESDUNG, ASMA, ATRITIS, OSTOPEOROSIS, LEUKIMIA, PENYAKIT HATI, SAKIT JANTUNG, KOLESTOROL, SENGGUGUT, GAUT, SAKIT SENDI, KEBAS-KEBAS BADAN, ALAHAN, ANEMIA, STREES,PARKENSEN, KELESUAN, SUSAH TIDUR MALAM, DAN PELBAGAI PENYAKIT LAGI..............

RENUNGAN SEMASA UNTUK TATAPAN ANDA

RENUNGKAN dan FIKIRKAN SEJENAK APA YANG ANDA LAKUKAN SEMASA HAYAT ANDA MASIH ADA !!!!!!! SEKADAR UNTUK PENGHAYATAN DIRI SENDIRI

MAHU KAH ANDA SEPERTI MEREKA ?????


KLIK TESTIMONIES UNTUK TATAPAN

Cuba lihatlah disekeliling ANDA,Berapa ramaikah para Sahabat Setia / Kawan Seperjuangan / Ahli Keluarga yang tersayang & tercinta / Jiran Tetangga yang bermurah hati / para Ibu Bapa yang dikasihi menanggung derita dengan pelbagai penyakit ..Cuba ANDA fikirkan sejenak waktu ANDA dilahirkan didunia,semua cukup sifat tiada cacat cela tetapi bila ANDA sudah dewasa mengapa harus terjadi sedemikian...cuba ANDA bayangkan seperti gambar diatas..
Adakah ANDA ingin seperti mereka ?
ADAKAH ANDA SEDAR ITU SEMUANNYA !!!!!!!!!!!




Lihatlah bertapa kuatnya semangat si anak kecil ini untuk bersaing maju seperti seorang Insan yang sempurna,dengan izin ALLAH dan penyakit yang dihadapi dapat disembuhkan walaupun tidak 100 peratus tetapi ianya dapat memberi harapan yang begitu besar si anak kecil ini.Bertapa gembiranya si Ibu dan Bapa bila melihat keajaiban CELLFOOD membantu si anak kecil ini.


Persoalan nya Sekarang !!!!

Adakah ANDA telah dapat membantu mereka yang menderita ini ataupun membiarkan mereka TERSEKSA !! Sanggupkan ANDA !!!! Hulurkan bantuan yang termampu ANDA lakukan...
Adakah ANDA telah dapat MENDOAKAN mereka dengan KESIHATAN yang sempurna ataupun hanya PASRAH !!!!! Usah mengharapkan sesuatu yang belum pasti ...tanpa usaha dan doa ANDA tidak akan berjaya.
Adakah ANDA hanya berpeluk tubuh memerhatikan sekujur tubuh terbujur tidak bermaya ditilam empuk hospital....hanya SIMPATI yang dapat diluahkan dari kata-kata tanpa berbuat sesuatu yang menggembirakan mereka.
ANDA mungkin lupa ataupun buat buat lupa satu hari nanti ANDA akan merasa dan mengalami apa mereka alami sekarang....cuma belum tahu BILA ANDA akan merasai...Fikir lah sendiri....
Jangan beranggapan diri ANDA terlepas dari itu semua,mencegah adalah lebih baik daripada merawat tetapi merawat adalah lebih baik daripada berbuat apa-apa.
Adakah ANDA sendiri tidak mengendahkan diri mereka dan juga diri ANDA sendiri tentang bertapa pentingnya KESIHATAN !!!! kerana ANDA masih menganggap diri ANDA muda,kebal dan kuat serta bebas dari sebarang penyakit sebab ANDA berfikiran KESIHATAN itu lebih murah daripada wang ANDA.

INGATLAH !!!!! penyakit menyerang tanpa mengira batas usia MANUSIA,dari itu sedarlah bahawa tubuh badan yang sihat tidak semestinya akan sihat SELAMANYA...Beringatlah sebelum kena...Jangan dah berpenyakit,terbaring,baru nak Beringat nak cari penawar ..SUDAH TERLAMBAT hanya menunggu masa untuk ANDA beristirehat selamanya...
KESIHATAN tidak ada dimana-mana tetapi WANG ada dimana-mana.
Kepuasan dalam HIDUP ANDA adalah ANDA dapat membantu sesama MANUSIA dimuka bumi ini,tanpa mengira apa pun Bangsa & Agama dan Keturunan untuk mempertingkatan kefahaman dan kesedaran bertapa pentingnya KESIHATAN DALAM KEHIDUPAN .

WANG BUKAN SEGALA-GALANYA TETAPI SEGALA-GALANYA MEMERLUKAN WANG.
TIADA GUNA KESIHATAN YANG SEMPURNA JIKA KESEMPITAN KEWANGAN
TIADA GUNA WANG BERJUTA TETAPI SELALU DI DATANGI PENYAKIT
DARI ITU UNTUK KESEMPURNAN KEHIDUPAN SEJATI KESIHATAN DAN KEWANGAN ADALAH SEIRING DENGAN MATLAMAT IMPIAN DAN IDAMAN DALAM KEHIDUPAN ANDA SEPANJANG HAYAT.

Sekadar untuk Renungan dan Peringatan

Dato' Dr. Fazilah Kamsah pernah berkata......."
Setiap pagi sedekahkanlah surah Al-Fatihah kepada kedua ibu bapa kandung Anda (tak kira masih hidup @ telah tiada)
Nescaya pintu rezeki akan terbuka buat Anda siang dan malam .....